AanbiedingenKlantenservice

Veelgestelde vragen (FAQ)

Bestellen:

Hoe plaats ik een bestelling?
Hoe plaats ik een bestelling?
1. Klik via het menu het gewenste merk en/of de gewenste productcategorie aan.
2. Klik bij het gewenste product ‘bestel’ aan.
3. Vul het gewenste aantal in.
4. Kies vervolgens om verder te winkelen of naar de winkelwagen te gaan.
5. Bevestig de inhoud van uw winkelwagentje.
6. Vul uw klantgegevens in.
7. Kies een afleveradres.
8. Kies een betaal- en leverwijze.
9. Accepteer de voorwaarden en bevestig uw bestelling.
Hoe kan ik de juiste kleur vinden op de website?
Hoe kan ik de juiste kleur vinden op de website?
Het product bestellen in de juiste kleur kan door het volgen van deze stappen:
1. Ga naar het door u gewenste product
2. Selecteer het product in kleur
3. Selecteer een kleurwaaier passend bij uw product
4. Geef het gewenste kleurnummer op
Vervolgens verschijnt er een kleurvlakje welke een kleurindicatie geeft van het gekozen kleurnummer.
Heb ik de juiste kleur geselecteerd?
Heb ik de juiste kleur geselecteerd?
De website geeft een kleurindicatie aan, welke kan verschillen door bijvoorbeeld de instellingen van uw computerscherm. Ter controle kunt u een kleurstaal opvragen.
Ik wil graag een donkere kleur bestellen, maar ik kan mijn gewenste product alleen in een lichte kleur vinden.
Ik wil graag een donkere kleur bestellen, maar ik kan mijn gewenste product alleen in een lichte kleur vinden.
Wanneer er ‘lichte kleur’ staat, kunt u het desbetreffende product alleen in lichte kleuren bestellen. Wanneer u toch een donkere kleur wilt, zijn er verschillende alternatieven. U kunt hiervoor het beste mailen naar customerservice@kleuro.nl of bellen naar 0172 42 33 23.
De kleur die ik wil bestellen staat niet op de website.
De kleur die ik wil bestellen staat niet op de website.
Wanneer u uw kleur niet kunt terugvinden op de website, kunt u het beste mailen naar customerservice@kleuro.nl of bellen naar 0172 42 33 23. Het is in veel gevallen namelijk wel mogelijk om de betreffende kleur speciaal voor u te maken!

Afhalen:

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Jazeker, u kunt uw bestelling ook bij ons afhalen. U kunt in het bestelproces aangeven dat u de bestelling wenst af te halen, in plaats van deze te laten bezorgen.
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
U kunt uw bestelling afhalen bij ons afhaalmagazijn. Onze afhaallocatie is gevestigd aan de Bedrijfsweg 13, 2404 CB te Alphen aan den Rijn.
Wat zijn jullie openingstijden?
Wat zijn jullie openingstijden?
Ons afhaalmagazijn is van maandag tot en met vrijdag geopend van 7:00 tot 17:00 uur. Op zaterdag zijn wij geopend van 9:00 tot 17:00 uur.

Bezorging:

Wanneer berekenen jullie verzendkosten?
Wanneer berekenen jullie verzendkosten?
Bij bestellingen tot € 40,- berekenen wij € 4,95 verzendkosten. Bij bestellingen vanaf € 40,- is de bezorging voor u geheel gratis.
Bezorgen jullie ook in België?
Bezorgen jullie ook in België?
Jazeker, wij bezorgen ook in België.
Bezorgen jullie ook in Duitsland?
Bezorgen jullie ook in Duitsland?
Jazeker, wij bezorgen ook in Duitsland. De levertijd naar duitsland is 2 werkdagen.
Bezorgen jullie ook in Frankrijk?
Bezorgen jullie ook in Frankrijk?
Jazeker, wij bezorgen ook in Frankrijk. De levertijd naar frankrijk is 4-5 werkdagen.
Wanneer wordt er bezorgd?
Wanneer wordt er bezorgd?
Wij leveren van maandag tot en met zaterdag. Bij Post NL vindt de levering plaats van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 en 21:30 uur en op zaterdag tussen 9:00 en 16:00 uur.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Wanneer wij uw bestelling versturen, ontvangt u van ons een e-mail op de dag dat wij uw zending aanbieden aan onze vervoerder. De levering vindt dan de volgende werkdag of zaterdag plaats. Wanneer u niet aanwezig bent, probeert Post NL de volgende dag nogmaals het pakket af te leveren. Bent u dan opnieuw niet aanwezig, wordt het pakket de volgende dag na 10:00 uur beschikbaar gesteld op het postkantoor bij u in de buurt.
Hoe bezorgen jullie?
Hoe bezorgen jullie?
Wij bezorgen met verschillende externe vervoerders, waaronder PostNL.
Kan ik ergens terugzien waar mijn pakket is?
Kan ik ergens terugzien waar mijn pakket is?
Wanneer wij het pakket met één van onze vervoerders versturen, ontvangt u ’s avonds een email met een track-and-trace code. U kunt met behulp van deze code uw bestelling volgen.

Betaling:

Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?
Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?
Ja, alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
Uit welke betaalwijzen kan ik kiezen?
Uit welke betaalwijzen kan ik kiezen?
o iDEAL
o Bancontact
o Bank/Giro overschrijving (vooruitbetaling)
o PayPal
o Credit Card (Visa, MasterCard en American Express)
o Pinnen (alleen mogelijk bij afhalen)
o Contant (zowel mogelijk bij bezorgen als afhalen)
Ik heb een betaling gedaan, maar heb nog geen bevestigingsmail ontvangen
Ik heb een betaling gedaan, maar heb nog geen bevestigingsmail ontvangen
Het is mogelijk dat uw bestelling niet goed is doorgekomen in het systeem, doordat er geen automatische terugkoppeling is geweest door uw bank. Om er zeker van te zijn dat uw bestelling bij ons is binnengekomen, kunt u een betalingsbewijs opsturen naar customerservice@kleuro.nl zodat wij uw bestelling in behandeling kunnen nemen.
Ik krijg een foutmelding wanneer ik geld wil overboeken.
Ik krijg een foutmelding wanneer ik geld wil overboeken.
Controleer dan even de door u ingevoerde betalingsgegevens. Een overschrijving dient gedaan te worden naar IBAN rekeningnummer NL22RABO0310329140 ten name van Kleuro.
Wanneer ik met iDEAL wil betalen is het niet mogelijk om een bank te selecteren.
Wanneer ik met iDEAL wil betalen is het niet mogelijk om een bank te selecteren.
Het kan voorkomen dat het eventjes duurt voordat de lijst met voor iDEAL beschikbare banken verschijnt. In dat geval kunt u de betreffende betaalpagina vernieuwen door één maal op de toets ‘F5’ op uw toetsenbord te drukken. Wanneer de betaalpagina opnieuw is geladen in uw browser kunt u vervolgens alsnog uw bank selecteren.

Klachten:

Heeft u een klacht over een artikel, over de afhandeling van uw bestelling of een andere klacht over Kleuro Groep B.V., neem dan contact op met onze klantenservice. Wij proberen uw probleem zo goed en zo snel mogelijk op te lossen, ten minste binnen 14 dagen. Onze klantenservice is per telefoon bereikbaar op 0172 42 33 23 van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar CustomerService@Kleuro.nl. Vermeld in de e-mail zoveel mogelijk gegevens over de artikelen en/of uw bestelling (zoals het ordernummer, het artikelnummer etc.) zodat wij u zo goed en zo snel mogelijk kunnen helpen. U kunt ons ook schrijven. Uw post kunt u richten aan Kleuro Groep B.V. t.a.v. Customer Service, Postbus 454, 2400 AL te Alphen aan den Rijn. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun u uw klacht melden bij Europese online geschillenplatform (ODR). Dit kan via de link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Herroepingsrecht:

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen, zonder opgave van redenen, de overeenkomst te herroepen. Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat. Heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij daarvoor kosten in rekening brengen bij u. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen. Als u in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden heeft besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u het laatste product of onderdeel heeft ontvangen. Op het moment dat u met ons een regelmatige levering van producten bent overeengekomen verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, het eerste product fysiek in bezit krijgt. Om gebruikt te maken van uw herroepingsrecht verzoeken wij u om ons een e-mail, al dan niet met inbegrip van het modelformulier, sturen via customerservice@kleuro.nl. Binnen uiterlijk 14 dagen na het sturen van de e-mail dient u de producten terug te sturen. RETOURADRES: Kleuro Groep B.V., t.a.v. Retouren, Bedrijfsweg 13, 2404 CB, Alphen aan den Rijn, Nederland. Wij verzoeken u het product zo veel en zo goed als mogelijk in de originele verpakking te retourneren.

Terugbetaling:

Nadat u gebruik heeft gemaakt van uw herroepingsrecht ontvangt u alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten voor de verzending zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons wenst af te spreken. U draagt zelf de kosten voor de retourzending. Wij schatten dat deze kosten maximaal € 10,00 zullen bedragen.

Uitsluiting herroepingsrecht:

Het herroepingsrecht is uitgesloten voor:
• Producten die exclusief naar uw specificatie gemaakt zijn, zoals op kleur gemengde verf.

Garantie:

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie vindt u in de documentatie van het product.

thuiswinkel.org9.2 rating
9.2
kiyoh
98% beveelt laminaatdealer.nl aan
Meer dan 3860 klantbeoordelingen
vraagteken
Hulp nodig bij uw keuze?
Wij helpen u graag!
FAQEmailContact formulier
Bel of Whatsapp naar
+31(0)172 - 423 323

LiveChat & telefoon direct bereikbaar:

maandag t/m vrijdag - 09:00 - 17:00 uur

Veelgestelde vragen (FAQ)

Bestellen:

Hoe plaats ik een bestelling?
Hoe plaats ik een bestelling?
1. Klik via het menu het gewenste merk en/of de gewenste productcategorie aan.
2. Klik bij het gewenste product ‘bestel’ aan.
3. Vul het gewenste aantal in.
4. Kies vervolgens om verder te winkelen of naar de winkelwagen te gaan.
5. Bevestig de inhoud van uw winkelwagentje.
6. Vul uw klantgegevens in.
7. Kies een afleveradres.
8. Kies een betaal- en leverwijze.
9. Accepteer de voorwaarden en bevestig uw bestelling.
Hoe kan ik de juiste kleur vinden op de website?
Hoe kan ik de juiste kleur vinden op de website?
Het product bestellen in de juiste kleur kan door het volgen van deze stappen:
1. Ga naar het door u gewenste product
2. Selecteer het product in kleur
3. Selecteer een kleurwaaier passend bij uw product
4. Geef het gewenste kleurnummer op
Vervolgens verschijnt er een kleurvlakje welke een kleurindicatie geeft van het gekozen kleurnummer.
Heb ik de juiste kleur geselecteerd?
Heb ik de juiste kleur geselecteerd?
De website geeft een kleurindicatie aan, welke kan verschillen door bijvoorbeeld de instellingen van uw computerscherm. Ter controle kunt u een kleurstaal opvragen.
Ik wil graag een donkere kleur bestellen, maar ik kan mijn gewenste product alleen in een lichte kleur vinden.
Ik wil graag een donkere kleur bestellen, maar ik kan mijn gewenste product alleen in een lichte kleur vinden.
Wanneer er ‘lichte kleur’ staat, kunt u het desbetreffende product alleen in lichte kleuren bestellen. Wanneer u toch een donkere kleur wilt, zijn er verschillende alternatieven. U kunt hiervoor het beste mailen naar customerservice@kleuro.nl of bellen naar 0172 42 33 23.
De kleur die ik wil bestellen staat niet op de website.
De kleur die ik wil bestellen staat niet op de website.
Wanneer u uw kleur niet kunt terugvinden op de website, kunt u het beste mailen naar customerservice@kleuro.nl of bellen naar 0172 42 33 23. Het is in veel gevallen namelijk wel mogelijk om de betreffende kleur speciaal voor u te maken!

Afhalen:

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Jazeker, u kunt uw bestelling ook bij ons afhalen. U kunt in het bestelproces aangeven dat u de bestelling wenst af te halen, in plaats van deze te laten bezorgen.
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
U kunt uw bestelling afhalen bij ons afhaalmagazijn. Onze afhaallocatie is gevestigd aan de Bedrijfsweg 13, 2404 CB te Alphen aan den Rijn.
Wat zijn jullie openingstijden?
Wat zijn jullie openingstijden?
Ons afhaalmagazijn is van maandag tot en met vrijdag geopend van 7:00 tot 17:00 uur.

Bezorging:

Wanneer berekenen jullie verzendkosten?
Wanneer berekenen jullie verzendkosten?
Bij bestellingen tot € 40,- berekenen wij € 4,95 verzendkosten. Bij bestellingen vanaf € 40,- is de bezorging voor u geheel gratis.
Bezorgen jullie ook in België?
Bezorgen jullie ook in België?
Jazeker, wij bezorgen ook in België.
Bezorgen jullie ook in Duitsland?
Bezorgen jullie ook in Duitsland?
Jazeker, wij bezorgen ook in Duitsland. De levertijd naar duitsland is 2 werkdagen.
Bezorgen jullie ook in Frankrijk?
Bezorgen jullie ook in Frankrijk?
Jazeker, wij bezorgen ook in Frankrijk. De levertijd naar frankrijk is 4-5 werkdagen.
Wanneer wordt er bezorgd?
Wanneer wordt er bezorgd?
Wij leveren van maandag tot en met zaterdag. Bij Post NL vindt de levering plaats van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 en 21:30 uur en op zaterdag tussen 9:00 en 16:00 uur.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Wanneer wij uw bestelling versturen, ontvangt u van ons een e-mail op de dag dat wij uw zending aanbieden aan onze vervoerder. De levering vindt dan de volgende werkdag of zaterdag plaats. Wanneer u niet aanwezig bent, probeert Post NL de volgende dag nogmaals het pakket af te leveren. Bent u dan opnieuw niet aanwezig, wordt het pakket de volgende dag na 10:00 uur beschikbaar gesteld op het postkantoor bij u in de buurt.
Hoe bezorgen jullie?
Hoe bezorgen jullie?
Wij bezorgen met verschillende externe vervoerders, waaronder PostNL.
Kan ik ergens terugzien waar mijn pakket is?
Kan ik ergens terugzien waar mijn pakket is?
Wanneer wij het pakket met één van onze vervoerders versturen, ontvangt u ’s avonds een email met een track-and-trace code. U kunt met behulp van deze code uw bestelling volgen.

Betaling:

Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?
Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?
Ja, alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
Uit welke betaalwijzen kan ik kiezen?
Uit welke betaalwijzen kan ik kiezen?
o iDEAL
o Bancontact
o Bank/Giro overschrijving (vooruitbetaling)
o PayPal
o Credit Card (Visa, MasterCard en American Express)
o Pinnen (alleen mogelijk bij afhalen)
o Contant (zowel mogelijk bij bezorgen als afhalen)
Ik heb een betaling gedaan, maar heb nog geen bevestigingsmail ontvangen
Ik heb een betaling gedaan, maar heb nog geen bevestigingsmail ontvangen
Het is mogelijk dat uw bestelling niet goed is doorgekomen in het systeem, doordat er geen automatische terugkoppeling is geweest door uw bank. Om er zeker van te zijn dat uw bestelling bij ons is binnengekomen, kunt u een betalingsbewijs opsturen naar customerservice@kleuro.nl zodat wij uw bestelling in behandeling kunnen nemen.
Ik krijg een foutmelding wanneer ik geld wil overboeken.
Ik krijg een foutmelding wanneer ik geld wil overboeken.
Controleer dan even de door u ingevoerde betalingsgegevens. Een overschrijving dient gedaan te worden naar IBAN rekeningnummer NL22RABO0310329140 ten name van Kleuro.
Wanneer ik met iDEAL wil betalen is het niet mogelijk om een bank te selecteren.
Wanneer ik met iDEAL wil betalen is het niet mogelijk om een bank te selecteren.
Het kan voorkomen dat het eventjes duurt voordat de lijst met voor iDEAL beschikbare banken verschijnt. In dat geval kunt u de betreffende betaalpagina vernieuwen door één maal op de toets ‘F5’ op uw toetsenbord te drukken. Wanneer de betaalpagina opnieuw is geladen in uw browser kunt u vervolgens alsnog uw bank selecteren.

Klachten:

Heeft u een klacht over een artikel, over de afhandeling van uw bestelling of een andere klacht over Kleuro Groep B.V., neem dan contact op met onze klantenservice. Wij proberen uw probleem zo goed en zo snel mogelijk op te lossen, ten minste binnen 14 dagen. Onze klantenservice is per telefoon bereikbaar op 0172 42 33 23 van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar CustomerService@Kleuro.nl. Vermeld in de e-mail zoveel mogelijk gegevens over de artikelen en/of uw bestelling (zoals het ordernummer, het artikelnummer etc.) zodat wij u zo goed en zo snel mogelijk kunnen helpen. U kunt ons ook schrijven. Uw post kunt u richten aan Kleuro Groep B.V. t.a.v. Customer Service, Postbus 454, 2400 AL te Alphen aan den Rijn. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun u uw klacht melden bij Europese online geschillenplatform (ODR). Dit kan via de link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Herroepingsrecht:

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen, zonder opgave van redenen, de overeenkomst te herroepen. Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat. Heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij daarvoor kosten in rekening brengen bij u. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen. Als u in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden heeft besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u het laatste product of onderdeel heeft ontvangen. Op het moment dat u met ons een regelmatige levering van producten bent overeengekomen verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, het eerste product fysiek in bezit krijgt. Om gebruikt te maken van uw herroepingsrecht verzoeken wij u om ons een e-mail, al dan niet met inbegrip van het modelformulier, sturen via customerservice@kleuro.nl. Binnen uiterlijk 14 dagen na het sturen van de e-mail dient u de producten terug te sturen. RETOURADRES: Kleuro Groep B.V., t.a.v. Retouren, Bedrijfsweg 13, 2404 CB, Alphen aan den Rijn, Nederland. Wij verzoeken u het product zo veel en zo goed als mogelijk in de originele verpakking te retourneren.

Terugbetaling:

Nadat u gebruik heeft gemaakt van uw herroepingsrecht ontvangt u alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten voor de verzending zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons wenst af te spreken. U draagt zelf de kosten voor de retourzending. Wij schatten dat deze kosten maximaal € 10,00 zullen bedragen.

Uitsluiting herroepingsrecht:

Het herroepingsrecht is uitgesloten voor:
• Producten die exclusief naar uw specificatie gemaakt zijn, zoals op kleur gemengde verf.

Garantie:

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie vindt u in de documentatie van het product.